.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتفاقات جالب توجه در میان کاندیداهای نمایندگی مجلس آمل
به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود و دوستان خود برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده ...
اتفاقات جالب توجه در میان کاندیداهای نمایندگی مجلس آمل

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات اسفندماه مجلس، رقابت های انتخاباتی در برخی حوزه های انتخابی ویژگی های قابل توجهی پیدا کرده است.
 
به گزارش بولتن ،از جمله در حوزه انتخابیه آمل رقابت جالبی میان کاندیداهای نمایندگی مجلس برقرار شده است به طوری که در این منطقه محمد تورنگ، رئیس سابق مرکز اطلاع رسانی نیروی انتظامی، حجه الاسلام و المسلمین ابراهیمیان امام جمعه سابق این شهر، یوسفیان ملا نماینده فعلی این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و کاظمی دینان نماینده دوره های چهارم و ششم مجلس شورای به رقابت انتخاباتی مشغول هستند.
بنا براین گزارش  نکته جالب توجه در رقابت های این منطقه، حضور تورنگ رئیس سابق مرکزاطلاع رسانی نیروی انتظامی و مدیر کل اجتماعی فعلی دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت است که به دلیل سوابق مختلف فعالیتی در صدا و سیما و مراکز فرهنگی و هنری کانون توجهات اقشار مختلف و به ویژه جوانان و هنرمندان شده است.
تورنگ که فارغ التحصیل رشته فیلمنامه نویسی حرفه ای است به دلیل حضور در مراکز مختلف هنری و فرهنگی و رسانه ای از تعامل ویژه ای با اصحاب این رشته ها و به ویژه اصحاب رسانه برخوردار است.
این در حالی است که بر خلاف تورنگ که به دلیل اینکه اصالتا آملی بوده و وجهه ای روشن و صمیمانه در میان مردم منطقه دارد دیگر کاندیداهای آمل از تمامی توان خود  و دوستانشنان برای برقراری تماس با مردم و ورود به مجلس استفاده کرده اند.
به عنوان مثال، رئیس دفتر حجه الاسلام ابراهیمیان امام جمعه سابق آمل که هم اکنون مشاور استاندار مازندران است با لابی های مختلف سعی در حمایت ویژه از ابراهیمیان دارد.
یوسفیان ملا نمانیده فعلی این منطقه نیز که به دلیل سوابق ابوالزوجه خود از رانت پشتیبانی زمین داران و ملاکین منطقه برخوردار است با هزینه های چند صد میلیونی سعی در برنده شدن در این انتخابات به مانند دور قبلی مجلس دارد. در این میان کاظمی دینانی که پدر دو شهید است نیز در میان مردم از سابقه نسبتا مناسبی برخوردار است.
گفتنی است که در حال حاضر و با توجه به رنگ های متنوع کاندیداهای این منطقه، تورنگ از اقبال عمومی مردم آمل که اکثریت اقشار رای دهنده را تشکیل می دهند برخوردار است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مهر 1386
با سلام خدمت مدیران شمال نیوز
نمیدوم این خبرهای کذایی و هوایی و رویایی را به شما داده.باور کنید که من طرفدار هیچ گروه انتخاباتی نیستم و یک جوان فعال سیاسی هستم.
در مورد آقای محمد تورنگ حتی مردم اصلا اسم ایشان را نشنیده اند مردم فقط 2برادر انها را می شناسند و این محمدآقای شما در افکار عمومی هیچ جایگاهی ندارد.
2-در مورد حاج آقا ابراهیمیان هم دوروبریهایشان 2ماه فعالیت کردند دیدند ایشان هیچ جایگاهی در افکار عمومی ندارند کنار کشیدند.
3-و اما در مورد دکتر یوسفیان،ایشان 800کیلومتر از راهای روستایی آمل را آسفالت کردند،سد منگل طرح مطالعاتی آن تمام شد و در مرحله اجرایی است،آب بهای کشاورزان نه تنها آمل بلکه شهرهای استان را قطع کرد،برای یک جاده ییلاقی آمل-لاسم 1میلیاردو75میلیون تومان بودجه گرفت و.........
چرا ما مردم آمل و سیاسی های استان و شهرستان چشم خود را ببندیم و نگاه کنیم.کدام نماینده استان برای شهر خود این همه کار انجام داد؟کدام نماینده استان برای شهر خود بودجه های در سطح استان گرفت؟کدام نماینده استان برای مردم استان کار کرد؟
من دیگر چیزی نمیگویم و خود شما مردم فهیم آمل و استان و شما دستندرکاران محترم سایت شمال نیوز ****قضاوت****کنید!!!!!!!!!!!!!!
با تشکر.یک جوانی که مطمئن باشید بی طرف بود
حسام الدين بارفروش 25 مهر 1386
جهت گيري شما كاملا محرز است. اينجانب كاملاً از ابتداي انتقلاب در جريان مسائل سياسي بوده ام. جنگ انتخاب در آمل بين حجت السلام ابراهيميان و نماينده فعلي آقاي يوسفيان ملا است. به نظر من 60 درصد با آقاي يوسفيان و 40 درصد با ابراهيميان است.
نا شناس 25 مهر 1386
اینقدر ناشیانه و تابلو!! تبلیغ نکنید.
نا شناس 30 مهر 1386
سلام.خيلي ممنون ميشويم كه منابع اطلاعاتي خود را تا 48 ساعت اعلام فرماييد.
نا شناس 4 آبان 1386
آقاي يوسفيان بيش از 25 سال سابقه اجرايي در اين شهر و اين كشور دارند و نيازي به وبلاگهاي اينچنيني نيست.يوسفيان در قلب مردم جاي دارد چه در اين مسئوليت و چه جاي ديگر............لطفا فانوس دسستان را روشن كنيد ودر روشنايي روز به دنبال....... نگرديد..........
نا شناس 8 آبان 1386
آقای دکتر یوسفیان کسی که در سمت مدیریت کارگزینی کل کشور مشغول به کار وفقط به خاطر عشق به مردم شهر باری مشکل بر دوش کشید و میکشد نیاز به حمایت کسی ندارد.
شهروند آملی ساکن تهران 8 آبان 1386
آقاي يوسفيان بيش از 25 سال سابقه اجرايي و قضایی در اين شهر و كشور دارند و نيازي به تبلیغ و یا استفاده از رانت و پشتیبانی ملاکین و سرمایه داران ندارند، بار علمی و تجربه ایشان کاملاً مشخص است، ایشان در فاصله 3 سال از نمایندگی فعلیشان در مجلس کارها و عملکرد قابل ملاحظه ای داشتند که با دوره های قبلی بهیچوجه قابل قیاس نیست لذا بیان چنین خبرهای کذیی از آن سایت خبری دور از انتظار است. ما افتخار می کنیم که ایشان در دوره بعد هم نماینده شهرمان باشند.
در دوره نمایندگیشان وضعیت جاده هراز (آمل - تهران) بهبود یافت و قابل مقایسه با سالهای قبل نیست.
800 کیلومتر از راهای روستایی آمل آسفالت شده.
سد منگل طرح مطالعاتی آن تمام شد و پیگیر اخذ اعتبارات برای مرحله اجرایی آن است.
اخذ آب بها از کشاورزان را از قانون بودجه حذف کردند.
جاده ییلاقی لاسم ارتباطی (هراز - فیروزکوه) را آسفالت کردند
احداث پلی کلینیک پزشکی در دوره ایشان شروع شده. و بسیاری دیگر ...
خودتان وجداناً قضاوت نمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.592 seconds.